Workshop: "Marketing strategic, Geomarketing și Asigurări" - MSMV - iunie 2019

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 31 Mai – 2 Iunie 2019, la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Sinaia – Cumpătu, a avut loc Workshop-ul "Marketing strategic, Geomarketing și Asigurări", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenții, profesorii și antreprenorii, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind promovarea online și dimensiunea spațială a marketingului.

Au fost trei zile de dezbateri constructive, ce au dus la coagularea de idei generatoare de conținut pentru viitoare programe de pregătire în marketing, precum și pentru cercetarea științifică în acest domeniu.

Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele actuale în social media prezentate la conferința F8 2019 ale companiei Facebook, sublinind impactul acestor schimbări asupra strategiilor de marketing.

Daniel Peptenatu, conferențiar universitar la Facultatea de Geografie și director al Centrului de Analiză Integrată și Management Teritorial, a prezentat rolul important al dimensiunii spațiale în strategiile de marketing. Au fost prezentate numeroase exemple în care dimensiunea spațială a condus la adaptarea și uneori schimbarea completă a strategiilor specifice.

Mihaela Tache, director la brokerul CC Consultant și PRBAR Academy, a prezentat informații utile despre tendințele de pe piața și cerințele brokerilor de pe piață. De asemenea, s-au prezentat  diferite simulări în care modelarea GIS poate avea un rol important pe piața asigurărilor.

Ioana Turiceanu, student in anul doi la MSMV, afirmă că “a descoperit că prin abordarea geografică a fenomenelor demografice oferă o altă perspectivă, având un impact semnificativ în analiza de piață și în marketing”.

Alexandru Neculaico, student în anul doi la MSMV, afirmă că “ a descoperit o nouă dimensiune a tot ce înseamnă sistemul de promovări și mediul online în 2019, și că sistemele informatice geografice pot fi utile în domenii ce până acum nu păreau să aibă legătură”

Sabin Băbeanu, student in anul întâi la MSMV, afirmă că “ în urma prezentării legate de noua direcție a Facebook și Instagram, a rămas puțin descumpănit datorita faptului că nu crede ca va avea atât de mult succes, mai ales ca trend-ul de like (inima) pe Instagram va dispărea, iar dependența de like-uri este o nouă "boală" a secolului 21”.

Laurențiu Tănase, student in anul doi la MSMV, afirmă că “a fost surprins să afle cum se vor schimba aplicațiile de social media în viitor și i s-a părut foarte interesant faptul că geografii utilizează modele de analiză din domeniul medical (tumori canceroase) ce le folosesc pe analiza hărților la nivel de pixel pentru aflarea nivelului de defrișări din țara noastră”

Elena Covrig, student in anul întâi la MSMV, afirmă că “ a descoperit la workshop-ul pentru asigurări prezentat de Mihaela Tache, cât de importantă este o asigurare, cât de benefic este să fii asigurat din orice punct de vedere,  spre exemplu în cazul unei asigurări de locuință poți beneficia de despăgubire în cazul unor accidente nefericite și unele dezastre naturale”

 

Evenimentul a fost susținut de PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor și PRBAR Academy).