MSMV - Workshop Marketing Strategic, Geomarketing, Inteligență Artificială și Asigurări - Noiembrie 2019

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 1 – 3 Noiembie 2019, la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Sinaia – Cumpătu, a avut loc Workshop-ul "Marketing Strategic, Geomarketing, Inteligență Artificială și Asigurări ", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind inteligența  artificială și promovarea online.

Au fost trei zile de dezbateri constructive, ce au dus la coagularea de idei generatoare de conținut pentru viitoare programe de pregătire în marketing, precum și pentru cercetarea științifică în acest domeniu.

Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele actuale privind folosirea inteligenței artificiale în social media, sublinind impactul acestor schimbări asupra strategiilor de marketing. Studenții au fost împărțiți în echipe și au prezentat detaliat planuri de marketing, unde au implementat câte o componentă de AI.

Daniel Peptenatu, conferențiar universitar la Facultatea de Geografie și director al Centrului de Analiză Integrată și Management Teritorial, a prezentat date relevante despre cercetarea științifică și modalități de scriere pentru articole indexate ISI, dar și despre rolul important al sistemelor GIS în marketing.

Cristian Dăghici, conferențiar universitar la Facultatea de Geografie și membru al Centrului de Analiză Integrată și Management Teritorial, a prezentat date relevante despre rolul turismului în dezvoltarea economiilor locale în stațiunile turistice din România. Mai mult, s-au făcut exerciții la nivel de echipa de lucru.

Cătălin Boiceanu, director corporate la brokerul Globasig și PRBAR Academy, a prezentat informații utile despre tendințele de pe piața de asigurări și cerințele brokerilor de pe piață. Mai mult folosind exemple din experienta Globasig, s-a discutat despre mijloacele de promovare alese de Globasig pentru a ajunge la publicul tinta (fie s-a discutat de clientul final, sau despre potentiali viitori parteneri, sau atragerea tinerilor in industria asigurarilor – aici s-a prezentat succint si programul Globasig destinat tinerilor si modalitatile/canalele alese de noi pentru promovarea programului catre acestia)

 

Răzvan Filip, manager BCR- George si CRM corporate, a prezentat date elevante despre tendințe pe piața muncii privind implementarea asistenților cu inteligență artificială și folosirea acestora împreună cu programe tip CRM. Studiu de caz BCR - George. Echipele de lucru au făcut exerciții la nivel de echipa  despre folosirea sistemelor tip CRM dar si a implementarii de asistenti cu inteligentă artificiala în acestea, așa cum a făcut BCR cu asistentul virtual George.


 

 

Evenimentul a fost susținut de:

-PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor și PRBAR Academy).    

-GLOBASIG

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.