secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Metodologie restituire taxa confirmare loc sau admitere

În perioada 1  - 31 August  2020 secretariatul este închis (concediu de odihnă).

 Taxele plătite în plus (de exemplu s-a plătit de două ori taxa de admitere) sau taxele pentru confirmarea locului – pentru candidații care vor să se retragă de la facultatea noastră, se pot restitui astfel:

  • Se completează cererea și declarația atașată
  • Cererea trebuie semnată de Decan și apoi se aplică ștampila pe semnătură de către secretariat (sediul din B-dul Regina Elisabeta 4-12)
  • Se adaugă dovada plății (chitanța emisă de entitatea unde a fost efectuată plata )
  • Pe cererea de restituire a taxei - în funcție de modul în care se dorește restituirea sumei se completează următoarele:
  • Pentru virarea  în cont trebuie trecut IBAN-ul și CNP-ul persoanei care cere restituirea
  • Dacă se dorește ridicarea sumei în numerar – se specifică Plata în numerar

 

Documentele se depun personal la Serviciul Financiar, la Rectoratul Universității din București din șos. Panduri nr.90-92, etajul 5.

  

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.